fredag 16 september 2011

Daniel: Blå
Troy: Grön..
Zac: Röd.
Lydia: Orange
Bettan: Lila
Andra personer: Rosa.

Del 1:



Zac: Välkommen till ditt nya hem! Jag förstår att du var tvungen att flytta från ditt gamla! Med en sådan mamma! Men nu medans du bor här.. Ska vi alllt ha kul, Eller hur? *Ler*

Troy:  Hej, Ja min mamma var som hon var helt enkelt.. Är det här mitt rum eller? För de var otroligt fint.. Älskar det!

Ja jag hade tänkt att dethär skulle vara ditt rum faktiskt! och nu eftersom du gillar de så mycket så tror jag att du kommer trivas här hemma hos mig! Vi lever i en liten stad som du kanske såg,, Inte så mycket som händer runt om kring.. Men de finns  lite kul då & då!

Ja jag såg de ! hehe.. Tack för att jag får bo hos er herrn, Det betyder väldigt mycket för mig!

Jag är din pappa nu! Kalla mig pappa.. *ler*

Okej...Pappa, haha * slår till på axeln *




Besökare: Har du inte hört det nyaste?

Troy: Ne, vadå?

Jag har hört att Zac brukar ha barn inlåst i källaren om dom inte sköter sig som han vill..

äsch, skitsnack! Dedär vet både du och jag att det är bullshit! 

Nej, det är sant.. jag svär på gud bror..

Men dra! Jag är inte din bror, och jag tror inte på gud..Om du vill gå runt o sprida falska rykten om folk jag känner så fine, gör det.. Men gör det inte i närheten av mig... okej? Snart slänger jag ut dig från mitt hus..

Okej okej, Chilla.. Jag låter dig få uppleva det själv istället.. 

Okej, Säg 1 sak till och du är från och med då på "kommer aldrig in i mitt huse igen" listan.. 

Jaja suris..



Zac: Hur känns det då? 

Troy: Med vadå? *bäddar sängen*

Att du börjar högstadiet, I en ny stad utan nåra vänner! Och med ett uselt betyg på G... Men själv tror jag att det kommer att gå bra för dig! dådu är en så duktig pojk som du nu är är hemma!..

Känns väll sådär.. Vet inte riktigt om jag ens orkar gå imorgon, Kanske är sjuk eller något.. Ingen aning..

Även fast jag är din far.. tänker jag inte stoppa dig från att vara hemma, dådet är ditt liv och inte mitt.. men jag skulle råda dig att gå då de skulle vara bra för framtiden..  plus att du skulle få nya vänner och kanske till och med en flickvän!

Haha? Flickvän, Vem skulle vilja bli ihop med mig..

Du är en ung och stilig man, Ne du nu ska jag sova. stanna inte uppe  hela natten, godnatt!

Godnatt , sov gott.



"Okej, Det är nu de gäller.. första dagen på högstadiet! Jag kanske till och med får nåra vänner? men tänk om alla retar mig.. för att jag är så stark och har så myccket muskler.. dom kanske inte gillar de? Tjejerna kanske gillar feta killar med mycket skägg.. Eller smala killar med glasögon.. Men de borde finnas 1tjej som gillar en kille som mej? eller? Jag hoppas det iallafall..."


Daniel: Tack för att jag fick följa med dig hem idag polarn,

Troy: Nöjet är på min sida, jo du jag undrar om du skall med ut ikväll? Du vet till puben här..

Pub? Vi är ju bara 15, vi måste ju vara 18 för att komma in dit.. och vi får inte vara ute efter klockan 23:00 vet du ju?

Äsch, Skit i dom skit reglerna? Förfalska ett legg tar kanske 10 minuter och att gömma sig från polisen är lätt det.. Om man vet hur man gör så att säga..

nja.. Jag vet inte om jag orkar hamna i knipa, vill ha tillgång till min dator duvet, så jag kan plugga på fredag..

Plugga på en fredag? haha. Men ajja, kom så går vi in o äter lite mat, jag svälter..




Fortsättning följer..

Se om troy lyckas gå ut på krogen Och vara ute efter kl 23:00 I nästa avsnitt av the clinton's



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar