lördag 17 september 2011

The clintons del 2:




Daniel: Blå
Troy: Grön..
Zac: Röd.
Lydia: Orange
Bettan: Lila
Andra personer: Rosa.




Troy: Hej, Vad gör du här?

Lydia: Tänkte bara säga hej *ler*

Hej.. Du kan undrar om du vill följa med ut ikväll? Jag ska på baren här nere i byn, och du kanske har lust att följa med ?

Nja jag vet inte, jag måste vara hemma vid 10 för jag ska upp imorgon, och åka med bussen klockan 6.. 

Jaha.. Vad synd, Men någon annan gång kanske då? Om du vill alltså..

Ja visst! *skrattar*


nåra timmar senare:


"Okej, Nu går jag in på baren.. låtsas vara en mogen 18 åring, Och om dom ber dig visa ID kort, visa bara ditt fakade .. Det här kommer jag att klara!..."

inne på baren: 


troy: En cocktail tack.

Bartender: Är inte du lite för ung för en cocktail? hahaha

Ung? Ne, *visad ID kort..*

Haha okej, Här har du en! drick och njut, vi stänger om 2 timmar så du kommer inte hinna så mycket.. 

haha okej, Men jag ska nog gå redan nu.. Tack för drinken, den var otroligt god..


1 timme senare:


Polisen: Du grabben, dax att åka hem inte sant? Du får inte vara ute efter klockan elva.

troy: Grabb? Jag är ingen grabb *visar sitt förfalskade ID kort.* se själva.

Grabben, tror du inte vi kan se Skillnad på Förfalskat och på riktigt ID kort? Vi är inte dumma vet du, In i bilen nu innan jag måste bära dig.

Låt mig gå hem själv! jag är inte handikappad...

Må så vara, men du skall med oss i bilen..  * tar tag i armen och slänger in i bilen * 


Väl hemma:



Zac: Och vad i hela friden gör du hemma såhär sent? Nu vill jag genast ha en förklaring unge man!

Troy: Okej, lugna ner dig! Jag ville ha lite kul Okej? Dra nu va så jag kan sova!

DU FÅR UTEGÅNGSFÖRUD I EN MÅNAD! samt du får inte lämna rummet på 2dagar. förutom då du ska till skolan / toa / äta.. Och jag kommer att ta ut TVn och Stereon!


Okej,Okej Chilla mannen..



Se i nästa avsnitt om Troy följde reglerna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar