tisdag 11 oktober 2011


Stanley
Erik
Kate
Sanna
Monika
Tilia
Troy
Andra personer


        Tänk att du fyller 3 år idag gubben, du är som en riktig son för mig.... Även om det är Erik's X riktiga lilla pojke, Men det vet väl inte du? Jag ska låtsas att jag är din riktiga mamma.. Och jag lovar jag kommer aldrig lämna dig som hon gjorde...


(jo det är så att Kate, Erik's X gjorde ju slut med erik, ett tag, nästan precis efter hon fött lille sonen.. Theo, som ni minns i förra delen , Iallafall, Ungefär 3 månader efter kate stuckit.. så dog tyvär kate.. Av åldern, hon hade en sjukdom och vart 55 år gammal, hon lever dock vidare i våra minnen.)







Jag måste jobba, Jag missade jobbet idag så jag kan inte ha råd att intejobba ikapp det jag missade.. Fan också..fan Och om jag inte gör det kanske jag inte får vara med på matchen imorgon, Och jag har inte tid att vara hemma ... jag måste hjälpa laget.. Jag blir snart gammal och kommmer inte ha tid med fotboll då..

(jo det är ju även så att, erik har blivit superstjärna, Alla vill ta kort på han, och han skriver väldigt mycket autografer.. så nu då han missade jobbet stog det om han i tidningarna och han är ju allas favorit så han har inte råd att missa en match utan att bli hatad av sina fans, Vi får ge erik ett lycka till sen får vi återkomma..)



Åh, Theo skriker igen och varken pappa eller mamma kan ta hand om han, Kan dom inte börja ta ansvar, Hur ska hon orka ett barn till, hur ska jag orka ett barn till.. Det kommer ju att vara jag som måste få ta hand om theo och det nya barnet då dom flyttar och lämnar mig för jag vet att dom kommer göra det....

( som ni vet har ju erik och monika gift sig.. IGEN )



Tänk att mitt 3:e barn ligger där i, Kan inte fatta att du inte kan komma ut snart! jag vill ju hållla dig i mina händer, *viskar* du är nog mycket bättre en alla andra barn

(som sagt, Monika är gravig IGEN, fast hon är 49 dagar gammal, Vi får se hur det går med det...)


Och nu vart theo småbarn, och han kommer att få bli färgen Mörk lila. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar